Φίλοι

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Σπιτικά κι έξυπνα #1: Σπιτικό εκχύλισμα βανίλιας

Εκχύλισμα βανίλιας από σπίτι
Πρώτη μέρα

Δεν μπορώ να μετρήσω τις δόσεις βανίλιας που έχω χρησιμοποιήσει στη ζωή μου. Είτε λευκή βανιλλίνη σε μικρά άσπρα μπουκαλάκια, εκχύλισμα και προσφάτως και φασόλια βανίλιας. Ψήνουμε αρκετά βλέπετε και όχι μόνο για εσωτερική κατανάλωση αλλά και για ανταπόδοση, ένδειξη ευχαριστίας, γιόγκα, διάφορες αφορμές. Πρόσφατα που κάτι έψαχνα μέσα στο αυτοκίνητο, βρήκα 2 μπουκαλάκια βανίλιας κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Φτάνει, έλεος! Από το άγχος μου μη λείψουν οι βανίλιες αγόραζα συνέχεια.
Από τα χριστουγεννιάτικα ψησίματα μου είχαν μείνει 5-6 χρησιμοποιημένοι λωβοί (προσοχή μην πετάτε ΠΟΤΕ χρησιμοποιημένους λωβούς βανίλιας). Έψαξα στο ίντερνετ και ήταν τόσο πασιφανές!!! : Λωβοί βανίλιας και αλκοόλ!! Hello!!? Τους έβαλα απλά σε ένα μπουκαλάκι με ρακή (σε Αμερική και Ευρώπη χρησιμοποιούν βότκα, όμως ξέρω ότι και σε πολλά λικέρ ενώ έξω χρησιμοποιούν βότκα, εδώ μεγαλουργούμε με τσίπουρο και ρακή, αρκεί να μην περιέχουν γλυκάνισο που αλλάζει τη γεύση σε αυτά). Τώρα υπομονή 2 μηνάκια γιατί το εκχύλισμα θέλει και χρόνο. Όσο περισσότερος τόσο καλύτερα. Μόλις περάσουν οι 2 μήνες ωρίμανσης το καταναλώνουμε (ή το δωρίζουμε σε μικρά μπουκαλάκια) μέσα σε ένα χρόνο περίπου.
Πρωτομαγιά να περιμένετε νέα μου!!! Θα σας πω τι απέγινε... :)

2 σχόλια:

  1. Περιμένουμε νέα σου!Τα είχα δει κι εγώ αλλά δεν το είχα δοκιμάσει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανυπομονώ να ρθει η Πρωτομαγιά να το ανοίξω!! Χεχεχε!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips